2017. november 30., csütörtök

HD toll kamera kémkamera, 1080P HD - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 felhasználók NE LICITÁLJANAK A TERMÉKRE!!!
HD toll kamera kémkamera, 1080P HD, videó és hangrögzítéssel
Mint a képeken is látható, ez nem feltűnő normál vastagságú toll kamera...
HD toll kamera paraméterei
valódi 1920x1080 pixeles videó felbontás
2560x1920 fotó felbontás
30 kép / mp
Tollként is használható
Webkamera funkció
Mozgásérzékelő funkció
kb. 60 perc folyamatos felvétel
Max 32 GB Microsd kártya foglalat
A terméket én nem tudtam beüzemelni
Lehet, hogy én voltam szerencsétlen, mert új a termék, de nálam nem működött, ezért HIBÁSKÉNT árulom, ezért az 1Ft-os induló ár.
Tehát vagy hibátlan vagy hibás
Én nem értek hozzá olyan vegye meg aki ért hozzá és esetlegesen tudja javítani / használni a terméket
Nekem nincs is felszerelésem az esetleges javításához csak olyan vegye meg aki ért hozzá, megtudja javítani vagy alkatrésznek...


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2017-12-13 13:10 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése