2018. október 28., vasárnap

Samsung ultrabook - elegáns megjelenés - Jelenlegi ára: 10 500 Ft

Használan vettem egy konkurens apróhirdetési oldalon másfél éve 68 ezer forintért, miután megvettem kiderült, hogy a "c" billentyű akad, így 20 ezer forintért kicseréltettem.
Az előéletéről nem tudok sokat én kb. 1-2 hónapig használtam napi szinten, utána csak tartalék laptopnak volt nálam, akkoriban 2-3 alkalommal volt összesen bekapcsolva.
Az eredeti modellnek utánanéztem, az 500 GB HDD-vel van, most egy 128 GB-os SSD van benne, így gondolom az előző tulaj azt cseréltette. A teszt szerint 100/99-es teljesítményű, illetve kondíciójú és 122 napot futott összesen. (kép mellékelve)
Az akkumlátora folyamatos Youtube HD videó nézéssel teszteltem: 1 órát bírt ki, kisebb igénybevételnél gondolom többet ki lehet hozni belőle.
Frissen újratelepített Windows 10, eredeti digitális license-vel. Használatra kész!
Processzor: AMD A4-4355M
RAM: 4 GB
A laptop mellé a tápkábel természetesen jár.
Én azt szerettem benne, hogy:
szép, vékony laptop
13, 3' kielző - nem túl kicsi, nem túl nagy
SSD-vel felszerelt - gyorsan bekapcsol
Ismert hibái:
a hangszoróval valami van, csak kattog nem ad hangot, amikor megvettem, akkor még működött, amikor kicseréltettem a klavitúrát, azután nem működött (lehet, hogy valami egyszerű érintkezési hiba és könnyen megoldható)
a jack csatlakozó működik tökéletesen, csak nem fogja olyan erősen, mint újkorában (kiesni nem esik ki magától)
A zsenér kicsit meg van repedve, tartja rendesen a kijelzőt, de bezárás után kézzel be kell igazítani a pontos záródás érdekében (kép mellékelve)
a szélén a vékony műanyag díszitőelem le van törve kicsit, nem feltűnő annyira, fotón mellékeltem


Jelenlegi ára: 10 500 Ft
Az aukció vége: 2018-11-15 20:30 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése