2019. július 27., szombat

Lyukas lávakő akváriumba 2. - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Eladó a képeken látható lyukas lávakő! Én akváriumba használtam, és bevallom őszintén, hogy nem mostam át, amikor kivettem, tehát egy kifőzős kell neki mielőtt berakod az akváriumodba! Amit tudni kell róla, hogy én akvarisztikai üzletbe vásároltam kilóra! Ha jól emlékszem 1250 Ft/kg áron árulták, de erre nem vennék mérget... A 200 literes akváriumomhoz 2 kg-ot javasoltak. Idővel akváriumot cseréltem, és így most feleslegessé vált, azért adom el! Az ancik imádták!!!
'Lyukas lávakő akváriumba. Vulkanikus eredete vízlágyító hatással bír, porózus felülete pedig ideális felületet biztosít a hasznos baktériumkultúrák megtelepedéséhez, melyek tovább javítják a vízminőséget. A természetes dekoráción kialakított lyukak a díszhalak számára nyújtanak búvóhelyet. '
Személyesen átvehető Pécelen a lakcímemen, vagy heti két alkalommal a XVII. kerületben. Előre utalás után szívesen küldöm futárral vagy foxpost automatába.

Jelenlegi ára: 1 500 Ft
Az aukció vége: 2019-08-17 21:41 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése