2020. október 25., vasárnap

68 cm hosszú,50 cm széles,2 cm magas,nem merev aljú pelenkázófeltét,esztétikai hibásan - Jelenlegi ára: 2 387 Ft

Eladó egy nem merev aljú pelenkázó lap, amelyet mi a fürdőszobában használtunk a mosógép tetején.
Nekünk sima felületű az elöltöltős mosógép teteje és azon volt használva minden fürdetés alkalmával. Szerettem, bár egyszerű, de mégis nagyon praktikus, főleg, mikor ott van és nem kell egy újszülöttel "szaladozni" a lakásban fürdetés után.
A felülete neylonos, könnyen tisztítható csak le kell törölni.
Felül macimintás, alul sima fehér színű.
Ha valaki szeretné persze lehet másképp is használni pl.: asztal tetején vagy láttam már olyat is, hogy valaki egy gyúródeszka lapjára tette rá. ahányan vagyunk annyi félekép lehet kihasználni, de biztos, hogy kényelmes és praktikus darab !
Méretei: -hossza 68 cm
             -szélessége 50 cm
             -mélysége 2 cm
Vannak sérülések rajta, de még használható és manapság olyan drága az áruk újonnan.
Kérem vegye figyelembe, mennyibe kerül az új ára és ezt én sérülten kínálom megvételre, de még használható állapotban !
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a pelenkázófeltétet !  köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a  házhoz szállítás díját  az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 2 387 Ft
Az aukció vége: 2020-10-26 03:28 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése