2020. február 28., péntek

Tetőcsomagtartó TOYOTA Yaris - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Eladó egy TOYOTA Yaris tetőcsomagtartó. 2010-ben vettem, gyári. Minden eleme megvan. Sokszor használtam mindenféle dolog szállítására. Kiváló darab. A használat nyomai itt-ott látszanak rajta. A gumipókok kampói néhol magkarcolták a rudat. A rudak alumíniumból vannak, így nem fog korrodálni a karcok miatt. A képeken látható, hogy milyen állapotban van. A használati utasításról is tettem föl képet, ezen látszik mely modellekre jó. A Yaris-t már eladtam, de a vevőnek nem kellett a csomagtartó, így maradt nálam.
Mivel elég nagyméretű, inkább a személyes átvételt preferálom. A termék Miskolcon van. Átvétel helye Miskolci Egyetem. Ha postán szeretné valaki megkapni, akkor kérdezzen rá és megtudom mennyi a postaköltség.
Ha bármi kérdés van, szívesen válaszolok.

Jelenlegi ára: 20 000 Ft
Az aukció vége: 2020-03-06 16:09 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése