2019. április 25., csütörtök

Magyar gyártású,flanel anyagú,elöl gombos kivitelű,80 cm hosszú babahálózsák alváshoz,hosszúujjú - Jelenlegi ára: 3 451

Eladó egy flanel anyagú hosszúujjas hálózsák, 80 cm hosszú a válltól mérve.
Elöl végig gombos, igazi békebeli darab, még az első szülött lányomnak vettem 23 éve.
Hibátlan, nincs agyonmosva, most nőtte ki a legkisebb babám, apró virágminta van rajta, de én a kicsi fiamnál is használtam, ma már nem kapni ezt a magyar minőséget!
Méretei: -37 cm a külső ujjhossza a vállal együtt
             -alsó karhossz 22 cm
             -a körmérete 90 cm , kényelmesen tud benne aludni, forgolódni a baba.
Én nagyon szerettem a gyermekeimen, mert a lábuk szabad teret kapott alvás közben és a jó meleg flanel anyag védte a testüket a hűvösebb őszi-téli napokon alvás közben, mert a takarót állandóan lerúgták magukról.
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a hálózsákot !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját  az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 3 451 Ft
Az aukció vége: 2019-05-16 20:17 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése